Wednesday, June 30, 2010

meluat

eiiii aku da naik muak dan meluat la dgn seseorang ni... kalo bercerita or ckp high2 class ajo... mcm dia ajo la yg high... tolonglahhhhh aku da muak la dgn cerita ko...

tak habis2 dok cite hal x-bf ko lah, ko gi sini la ko gi sana la, tido hotel tu la, hotel ni la, org tu pangai gitu la pangai gini la... mcm ko ajo la yg baik dan bagus!!!! mcm ko tak buat jahat la walhal ko pun sama jooooo... hu3X
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

4 comments:

Queen said...

mek pun high class you..kelas jela high.belajar down jugak..agagagag..

sabor2...eh..you pun high jugak you..baru mek perasan....ngeeee...

psssstt..ceria2 lah di minggu gaji ini..ngeeeee

afsal_8281 said...

kekeke ai nak high tang mana mek ooii
tak larat nak high2 ni dgn peyot yot2 neh...
kah3X

nak ceria pun sentap mek oiii gaji masyuk nak tunggu sebulan nak ngabehkan nye tu seminit jek...huuuuu3X

el said...

hahahahahaha..ini org mmg rmi kt dunia..

shi3la said...

tak baik meluat org lelamerrr...ko tuh berbadan dua..hengattt tuhh...!!

wei balik bidor ker rayer nihhh..lehh ler kiter bergesel pipi...

chomel la Nur Ain pakai tudung..ko taknak jaja gambor diyer yg terbaru ker...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...