Tuesday, June 22, 2010

Perkembanganku

ha tu la...bila da start buat n3 maka akan bertalu2 la n3 berikutnya kans... hahahaha

ok...pd yg nak tau perkembangan terkini aku (pd yg nak tau je yg tak mau tau dok dendiam k...) sekarang ni aku da masuk ke Zon Bila2 Masa Boleh Bersalin...hiii3X ish bukan lah maknanya da dekat sgt pun cuma la ni aku da masuk ke minggu 31... Trimester 3 dan terakhir bg ibu2 mengandung kan... cukup teruja, terusik, tertakut sume ada lah... tp apa persiapan pun tak buat lagi... takat la ni baru basuh baju2 baby yg baru dan yg Nur 'Ain dulu jek.. masih belum sediakan beg lagi pun... heee3X kalo ditakdirkan terberanak awal haruslah kelam kelibut Mr Hubby aku tuh... nasiblahhh

la ni aku memang tak larat la juga...nak jalan pun senget2 jek...perut pun da maju ke depan (agak malu juga lah hiiii3X) tp adat la kan nama pun ibu mengandung... nak bwk kete pun agak mengah dan sakit kaki nak tekan pedal minyak dan clutch tu kan tp ku gagahi juga memandangkan itu rutin harianku...huuu3X

sekarang ni ni pulak biasa la da masuk bulan2 terakhir ni kene gi check up 2 minggu sekali... better than b4 la masa berat aku naik mendadak ari tu selang sehari gi check up... azabbbbb wooo tp apakan daya kan niat dorg baik utk menjaga kesihatan aku dan kandungan... terima kasih nurses yg baik hati dan cumil2 yg sudi mengecheck kesihatan aku tu...hiiii3X

so next check up adalah pada 30hb Jun ni pulak... jumpa doktor lak pd minggu ke 36....whateverlah

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

7 comments:

♥ Juliana Violet ♥ said...

salam sal...
jaga makan minum tau dear...
:)
vee tak sempat nak update blog.
super duper busy...
singgah jap blog sal...
:)

abgBro said...

bunge kembang semangkuk...ekekeke

el said...

woi ko peknen ke..x tau pulak aku.

cewah ceewwwwwahhhh sejak bila ko berblog pulak ni..kahkahkahhh gatai le tu

afsal_8281 said...

vee...
thanks for alwiz be the 1st to comment... tak vee msti LOL...hahaha tp LOL mana tah...
thanks also for the advise... i will dear
muuuuaahhhh kiss for u

;))

bro...
hahahha mmg aku mengembang2 merata2 ni...

el...
ni ko nye pasal la ni dok blogging tak henti2...aku jeles ok!! so aku try to blgging balik la... emmm best lepas rindu gitu
kahkahkah

besi said...

wah nurain nk dpt adik...
tahniah ya....

Dearie Pearls said...

Wahahha dear..
jangan kecik hati dulu..
even i tak jadi 1st tapi i sentiasa ingat kat dear bah.
hehehehe..

ini pula nasihat dari i untuk dear..
hehehe..

jaga kesihatan..
jaga baby..
hehehe..

bila dh melahirkan baby nanti,
jangan lupa share pict tau..

hehehe..

silalah update blog sebelum bercuti.

sekali lagi...

berhati-hati untuk semua perkara.
jaga diri.

love,
LOL

afsal_8281 said...

besi...
thanks ya...nur 'ain tak sbr nak tgk adik dia tu...hari2 nak siom heeee3X

LOL dear...
tq for the comment and the advises and i will dear

lepas pantang baru nak share the pics boley tak?? hiii3X nak jd artis la pulok...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...