Tuesday, June 22, 2010

idea

huhuhu bersawang berhabuk berdebu semuanya ada menjadi satu kat blog kesayangan aku neh... da lama aku tinggalkan bukan kerana benci tp kerana keadaan yg tidak mengizinkan...

sebenarnya aku mmg kekeringan idea dan cerita...kalo ada pun cerita kalo yg sedey2 buat orang jelik je membaca buat apa kan..kalo ada yg hepy aku sorg ja yg rasa... huhu

aku tak kreatif la...aku nak juga cantikkan blog ni tp tak tau cmne nak operate dan no time maaa
aku nak buat n3 simple tp padat dan lengkap tp tak pandai
aku nak berkreatif tp tau berkeriautif je...hihihi

apa pun aku tak penah lupakan blog kesayangan ini dan aku tak akan melupakan org yg bertungkus lumus mengcreatekan blog ni utk aku sempena kelahiran anak pertama aku dulu... Nur 'Ain Saffiya... sbb tu la nama blog ni Cahaya Mata Nur 'Ain... thanks to ADYSHAM... jasa kamu aku tak akan lupakan bah... peaceee ;p

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...