Wednesday, May 12, 2010

jatuh tersungkur

aku tak tau nak mulakan dari mana sbb perasaan aku kala ni berkecamuk, haru biru, tak tentu hala dan mcm2 lagi... aku rasa down dan terlalu down. jasad aku ada tp jiwa aku tak tau ke mana2... otak aku tak betul2 ok saat ni...

aku tau org akan kata ini sbb aku mengandung dan pembawakan budak tp inilah yg aku lalui sepanjang masa bukan masa aku mengandung saja... aku terlalu sedih sgt ni dan aku tak tau pd sapa ptt aku luahkan segala-galanya... aku takut nak meluahkan takut untuk lagi terluka... aku sedih sgt2...

aku rasa aku keseorangan la ni walaupun di sekeliling aku ramai org... tp org yg aku plg syg mcm tak pedulikan perasaan aku... balik2 aku diluka dan terluka... sampai bila??? aku bukan nak sgt mencari kesalahan dia dan aku menolak terus segala kebaikan dia... sbb terlalu sygkan dia dan cintakan dia la aku buat sume ni... kalo aku tak syg aku tak dulikan semuanya... aku biar ja apa nak jadi... dia tak sedar ka sume tu??? Ya ALLAH...dugaan apa lagi la yg aku kena hadapi ni?? aku letih dan tak larat lagi dgn segala ujian ni... ya mungkin aku bukan yg terbaik bg dia dan aku bukan sengaja atau suka2 nak merungut atau mengungkit tp hati aku sakit... aku menanggungnya dari lama dulu dia tak sedar ke???

cuba la selam ke dasar hati aku ni dan letakkan diri di tempat aku... dia akan tau betapa remuk redamnya hati aku ni... pecah2 berderai dan hancur... tp aku gagahkan diri bersabar dan bertahan demi sebuah ikatan suci... aku tak nak apa2 terjadi tp itu hanya di pihak aku... di pihak dia aku tak tau lah... kalo selamanya mcm ni mungkin aku berhenti berharap....

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

4 comments:

♥ Vee Violet ♥ said...

Sal sayang...
banyakkan bersabar dan minta petunjuk dari Tuhan ye sayang?
Jangan terlalu ikutkan perasaan... banyakkan bersabar...
Tuhan memang akan sentiasa menduga kita semua... Tuhan takkanberhenti beri kita ujian tapi kesemua ujian yang Tuhan berikan tu semua tidak akan melebihi kemampuan kita semua...
Sabar ye sayang.
Jaga kesihatan. Fizikal dan emosi... Jaga permakanan... sal 'berdua' sekarang...

afsal_8281 said...

dear vee...
thanks a lots dear for the support... but i feel lonely rite now... my mood up and down... so sad la dear

♥ Vee Violet ♥ said...

sal...
try to find someone who could help to give you motivation k dear?
sal kena kuatkan semangat... cuba fikir something yg dapat naikkan semangat sal balik... and at the moment you really need someone by yr side...
k sweetie?

Jantan Keparat said...

sabar la ek!
sume ujian dr Allah...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...