Monday, November 8, 2010

aku kembali

salam kembali buat semua...

lamanya tak menjenguk ke laman yg satu masa dulu selalu sgt aku singgah...dah berabuk, bersawang dan berbagai ber ber lagi lah...kesian sbb tuan laman tak endahkan pun entah la nak kata busy ke malas ke pun tak tau...yg pasti dia tengah sibuk dgn kehidupan harian dia...

hari ni tiba2 rasa nak menulis sesuatu perkembangan terbaru hidupku... yg pasti Alhamdulillah syukur ke hadratNYA aku telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki yg kami namakan dia
MUHAMMAD AMMAR FURQAN yg membawa maksud (lebih kurang la ye) PESURUH AL-QURAN YG TERPUJI... aku doakan semoga perilaku dia seperti mana maksud namanya... moga2 menjadi HAFIZ dan memberi manfaat di SANA nanti...aminnn

Muhammad Ammar aku lahirkan pd 18 Ogos 2010 lebih kurang 2 bulan yg lalu di Hospital Kuala Kangsar, Perak pd jam 2.50 pagi (lebih kurang la) setelah menahan sakit sejak jam 11 malam... bersalinkan Muhammad Ammar tak sesusah melahirkan kakak dia Nur 'Ain Saffiya...mungkin kali ni aku dah ada pengalaman kot so agak senang dan sekejap aja masa yg diambil untuk melahirkan putera seorang ni...syukur kepadaNYA dan sekali lagi mr. hubby menemaniku di labour room...terima kasih B... ms dilahirkan berat Muhammad Ammar 3.5kg kurang dr kakak 0.2kg... sekarang berat dia... bagai juara baru 2 bulan dah 6.3kg...

aku rasa hidup dah lengkap dengan adanya suami dan anak2...anak pulak dah sepasang (kalo ada rezeki nak lagi tp buat masa la ni...rehat kejap he3)...rasa bersyukur sgt2... kalo dulu aku tak dikurniakan anak tp sekarang aku ada sepasang anak yg aku sayang sgt2...





AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...