Thursday, November 11, 2010

blog

blog aku ni da setahun lebih dah hampir menyambut hari jadinya yg ke 2 thn dpn...tp still sama mcm tu jek takde penambahbaikan... bukan tamo bukan tanak tp aku tak sempat aka tak reti nak godek2 tuk mencantikkan dan meinterestingkan dia... nak study mcm tak ckp masa jek...

kalo la line tenet area umah aku ada leh la soh mr. hubby boh tenet leh la try godek2 mencantikkan blog aku yg usang ni... org nak jengah pun tak lalu sbb tak menarik kan... tp apa ada pd jengahan org? entah...

suka baca blog org yg berilmu, cantik, memberi byk pengajaran dan iktibar dll...tp bila tgk blog sendiri ala...

aku rasa blog aku ni caca marba kan?? hihi tak tersusun dan tak teratur... nak try follow ben ashaari la...
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...