Monday, November 8, 2010

n3 lagi...

emmmm tu la pasainya...kalo tak berupdate berabuk bersawang tp sekali update bertalu2 lak n3nye... nasib la kan jari aku yg menaipnye... he3

takde pape pun nak dikabokan juz nak kongsi cerita bila da jd ibu kepada 2 anak ni... tau org lain pun ada anak lebih dr sorg gak kan... cumanya aku rasa bila anak dah dua ni aku jd lebih mementingkan masa... dan aku rasa time management aku lebih teratur dr dulu...he3 dulu aku malas lebih tp la ni aku jd rajin sikit....sikit ja tak byk pun hak3...

pg2 kalo bangun pun aku da tak tido balik dan tak tarik selimut lagi...tp terus bangun takut terlewat lak...siap suma keluar gi keja pun awal gak sbb tamo lewat lagi ke ofis...dulu takpe la sbb alasan mengandung tp la ni aku kuar 6.30 pg antar anak2 (anak2 ok bukan anak lagi...jgn jelez...ke3) dulu umah ngasuh dan terus gi ofis... bwk kereta pun rileks sikit tak rushing mcm dulu... sbb ms awal kan... so aku lebih tenang skang ni....

tak nafikan la bila dah dua anak ni aku agak tak cukup masa tp masa tu aku leh manage sikit la... dan sekarang ni aku da tak sempat nak pikir bukan2 lagi tentang hubungan aku ngan mr. hubby... kalo dulu aku asik pikir itu ini je... sekarang ni aku tak sempat utk semua itu... masa lebih byk dgn anak2....

org lain m/mana eh...meh la kongsi kot leh ikut yg mana boleh tu...
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...