Wednesday, February 2, 2011

HaSue Giveaway: 'Saya telah melahirkan bayi 2010'



ok hari ni adalah hari aku menyertai contest... ni contest ke 2 aku dgn HaSue Giveaway pulak... n3 ini bertajuk 'Saya telah melahirkan bayi 2010'...

pada 18 Ogos 2010
bersamaan 8 Ramadhan 1431
maka lahirlah seorang PUTERA
yang kami nanti-nantikan
pada jam 3.47 pagi seberat 3.5 kg...
tatkala masing-masing lena diulit mimpi
aku bertarung nyawa untuk melahirkan putera
yg kami berikan nama
MUHAMMAD AMMAR FURQAN BIN AHMAD FAIROZ...

melahirkan putera ini tidaklah mengambil
masa yang lama
berbeza dgn kelahiran pertama
mungkin pengalaman yang lalu mengajar
untuk lebih kuat

kehadiran putera ini melengkapkan lagi hidup kami
setelah dikurniakan seorang PUTERI
terima kasih B
masih ada di sisi
semasa kelahiran yg ke 2 ini jua...


ini MUHAMMAD AMMAR FURQAN di awal kelahirannya
(belum sebulan pun)



adik AMMAR pada usia 4 bulan...
sungguh montel




sekarang sudah mahu ke usia 6 bulan
sudah boleh duduk dlm walker
dan sudah pusing satu rumah...
sudah pandai mencari suara ibu di dapur
sudah pandai bergelak ketawa
sudah pandai menangis bila dimarah...

ibu syg anak-anak ibu...
anak-anak adalah harta ibu dunia akhirat!!
semoga kalian menjadi anak-anak yg soleh dan solehah

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

6 comments:

Dinda Iva said...

alololo...untie pon sayang anak-anak ibu sal nieh....hehehe

dee ridzuan said...

Huh...
windoo lak kenangan tu sal..

HaSue said...

br bkesempatan jengah ni..
iee..tembamnya ammar..skrg ni dh jelajah rumah yer,bagus2..pasni leh tolong mama 'deko' umah lak...hihi..comelnya..rambut cam ikal2 sket ek?
trm kasih join..gd luck yer =)

afsal_8281 said...

dinda iva...
tq sudi jengah ke laman ini...
salam blogging ye...

shima...
dah rindu apa lagi...baby pun da beso kan kan kan

HaSue...
terima kasih sudi jengah ye...
insya allah ada rezki boleh menang kan...
hi3X

shi3la said...

alolooo anak ko pon tombam seh,baya anak haku kann..

cepatnyer ko letak diyer kat walker weh...sabor jerklahh tapi Ammar macam tinggi jerk haku nampak tak macam anak haku,kemetot...hahahaha gen mama diyer lebih..huhuu

berat gak eh Ammar maser lahir..lahir ramadhan lagikk...jenuh nak ganti posa..hahahaha...

Lulu caldina said...

semoga terpilih memenangi loyang tu..ngee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...